Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Tento reklamační řád stanovuje Vaše a naše práva a povinnosti dle platných zákonů a vztahuje se zboží zakoupené u společnosti xsafety s.r.o.
Právo na reklamaci
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, máte jakožto kupující právo tuto vadu vytknout.
Reklamovat nelze zboží:
Reklamovat rovněž nemůžete změny vlastnosti zboží, které vznikly v důsledku opotřebení či přirozené změny vlastnosti materiálu nebo nedostatky vzniklé nedodržováním pravidel a zásad správného používání a údržby, a to:
Jiná poškození, než výše uvedená, posoudí výrobce v reklamačním řízení:
Odpovědnost za vady a životnost zboží jsou různé pojmy.
Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako doba trvání odpovědnosti za vady.
Při intenzivním používání může být životnost obuvi kratší, než je odpovědnost za vady.
Reklamační řízení lze zahájit, jestliže je reklamované zboží úplné a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny.
Lhůta pro uplatnění reklamace
Pokud jste spotřebitel, máte právo reklamovat zboží v době 2 let od převzetí. Lhůta začíná běžet v okamžiku převzetí zboží spotřebitelem jako kupujícím.
Reklamace včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Při uplatnění reklamace Vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy byla reklamace Vámi uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a Vaše kontaktní údaje.
Termín nákupu prokazuje kupující prodejním dokladem.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu od doby zjištění vady.
Pokud se reklamace vyřídí opravou, doba opravy se do záruční doby nepočítá.
Je-li reklamace vyřízena výměnou za nové zboží, běží nová záruční doba ode dne dodání nového zboží.
Co můžete požadovat?
Pokud má zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat:
V těchto případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:
Odstoupit od smlouvy ale nemůžete, pokud není vada zboží významná.
Práva z vad můžete vytknout přímo nám.
Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte, pokud jste spotřebitel, platit dosud neuhrazenou cenu nebo její část.
Jaká máte práva jako podnikatel (nákup na IČ)?
Pokud jste podnikatel, máte právo reklamovat zboží v době 1 roku od převzetí. Lhůta začíná běžet v okamžiku převzetí zboží spotřebitelem jako kupujícím.
Vyřízení reklamace
K uplatnění práv z vadného plnění můžete užít Reklamační list
Reklamaci jsme povinni vyřešit, včetně odstranění vady a informování o vyřízení reklamace, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
To neplatí, pokud jste podnikatel (nákup na IČ).
O reklamaci může být rozhodnuto dvojím způsobem.
Prodávající zcela nebo částečně reklamaci vyhoví, nebo reklamaci zamítne.
Zamítne ji tehdy, pokud je neoprávněna.
Při uplatnění reklamace Vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy byla reklamace Vámi uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a Vaše kontaktní údaje.
O reklamacích rozhoduje výrobce, jemuž je reklamované zboží zasíláno k posouzení.
Po vyřízení reklamace Vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.
Reklamované zboží zasílejte (případně spolu s vyplněným formulářem) na adresu:
xsafety s.r.o.
Mitrovická 377/306
724 00 Ostrava-Nová Bělá
e-mail: info@xsafety.cz
V případě dotazů nás kontaktujte na e-mail: info@xsafety.cz nebo tel: +420 724 006 107.